We develop creative and innovative ideas which are both economically and socially sustainable.


We focus on the production and management of content for media and publicity campaigns via entertainment, sharing, innovation, and social participation.


More specifically, we deal with audiovisual, publishing, apps, and e-commerce projects which can be exploited through multiple channels.

Our services:
1. Definition

We assess your profile in order to confirm the strategy.

2. Production

We oversee the development of all types of content, assigning the right team to each job.

3. Promotion

We promote your project via a multimedia strategy based online and through different formats and systems.

4. Financing

If needed, we get in touch with investors and sponsors to acquire any necessary funds.

5. Growth

We ensure the qualitative and quantitative launch of the project, enlarging its reach, so as to achieve greater results.

Are you interested?

Check out


Preséntanos tu propuesta y la estudiamos a fondo.


Mándanos un mail con los siguientes datos:

  • - Nombre.

  • - Teléfono.

  • - Email.

  • - Título del proyecto.

  • - Breve descripción de la propuesta.


Idea, diseño y programación de la revista digital Yé Mag, nacida en 2013 como proyecto asociado a Bumayé, con el objetivo de explorar la comunicación, la creatividad y las ideas a través de sus protagonistas.

Yé comparte experiencias y puntos de vista de profesionales implicados en proyectos innovadores, mediante entrevistas y artículos reflexivos. El diseño de Yé es obra del estudio Todojunto y plantea una navegación no convencional con diferentes columnas como solución práctica para el lector. Permite hacer un recorrido por los artículos y entrevistas teniendo siempre en cuenta el mapa de navegación del site. A la vez, consigue que el usuario viva una experiencia muy próxima a la lectura de una revista en el soporte tradicional de papel.

ye-revista-online-bumaye-mockup-1

En otoño de 2016, Yé estrenó nuevo diseño, estructura y contenidos, con el fin de coger impulso y potenciar su presencia en los soportes digitales y redes sociales.